برای تماشای این فیلم خارجی به
این ممکن است ربطی به جایگزینی راجر مور به جای شان کانری به عنوان 007 داشته باشد. مور ویژگی های سطحی این کار را دارد: شهرنشینی، ابروهای بلند شده به طرز عجیبی، آرامش زیر آتش و در رختخواب. اما کانری همیشه می توانست نقش را با طنز خاصی سرمایه گذاری کند، حسی از مضحک بودن آن. مور با تعداد زیادی دوتایی و دوتایی عرضه شده است، اما به نظر نمی رسد که او این شوخی را درک کند.
طرح این بار به روش معمول شروع می شود، با ناپدید شدن کسانی که به ناچار به عنوان "سه نفر از بهترین مردان ما" توصیف می شوند. یکی در نیویورک، یکی در نیواورلئان (در حین تشییع جنازه ای که متأسفانه معلوم شد متعلق به اوست) و دیگری در دریای کارائیب درگذشت. نیازی به گفتن نیست، رشته ای از تصادفات قتل ها را به هم مرتبط می کنند و به نظر می رسد به آقای بزرگ منتهی می شوند. بازی آقای بزرگ را، حدس می زنم، یافت کوتو بازی می کند. باید حدس بزنم زیرا یا گوش نمی دادم یا هرگز کاملاً توضیح داده نشد که آیا کوتو در تمام مدت برای بیگ طرفدار بود یا واقعاً بزرگ بود و فقط وانمود می کرد که برای او جلو می رود. نه اینکه مهم باشد؛ فیلم شخصیت شرور باندی ندارد که شایسته گلدفینگرها، دکتر نوس و اودجاب های گذشته باشد.
در کنار
آدم های بد، در واقع، کمی پیش پا افتاده هستند. در گذشته، باند دانشمندان شیطانی را که برای به بردگی کشیدن جهان تلاش کرده بودند، غلبه کرد. او طرحی را برای از بین بردن ماهواره های فضایی ما با پرتوهای لیزر شکسته است. بیایید ببینیم، او با محافظت از عرضه طلای ما، دلار را نجات داده است (چیزی که دولت فعلی در آن کمتر موفق است). این چیزهای بزرگی است. اما این بار، تمام افراد بدی که انجام می دهند، تولید هروئین به ارزش یک میلیارد دلار است تا صنعت غیرقانونی دوپینگ را از اوباش بگیرد. (آن ها سیاه پوست هستند، اما تبلیغات فیلم با مهربانی از قول دادن به آن ها خودداری می کنند که برنامه ای برای چسباندن آن به مرد دارند، شاید به دلیل احترام به اصل بریتانیایی باند. بالاخره این تابستان، <<کشف آمریکا>> است.)
عناصر کمی وجود دارد که هر فیلم باند قطعا باید داشته باشد و <<زندگی کن و بگذار بمیرد>> آنها را دارد. البته با ملاقات با ام و خانم وفادار خانم مانی پنی شروع می شود. باند با بادبادک حامل انسان به مخفیگاه کارائیب می رسد. تعقیب و گریز تماشایی دارد (این یکی شامل قایق های تندرو است، اما به اندازه تعقیب و گریز عالی اسکی دو Bonds قبل سرگرم کننده نیست). این یک شرور به طرز تماشایی نابود شده ای دارد (او یک کپسول هوای فشرده را می بلعد و منفجر می شود). دخترا رو داره و باند تسلط خود را بر چیزهای بهتر در زندگی با درخواست از سرویس اتاق برای یک بطری بولینگر - نه سرد، اما "کمی سرد"، نشان می دهد.
فیلم های کشور های مختلف از جمله
و برای اعتبار بخشیدن به آن، یک صحنه اصلی باند را دارد که به نظر می رسد همیشه از فیلم قبلی باند کپی شده است: نفوذ در ارگ زیرزمینی. این صحنه همیشه با فشار دادن یک اهرم یا کشف در مخفی باند شروع می شود. سپس عکسی از یک غار زیرزمینی وسیع است که پر از کارمندان یونیفرم پوشی است که برای انجام کارهای علمی مرموز عجله دارند.
فیلم های
باند بدون مشاهده از مخفیگاهی به مخفیگاه دیگر می لغزد. کشف می شود؛ از تعقیب کنندگان خود فرار می کند. شش غاز اجیر شده را با عجله می بیند. و سپس از در دیگری عبور می کند و به طور غیرمنتظره شرور را می یابد که در آنجا منتظر اوست. دیالوگ اینجا همیشه یکسان است، چیزی شبیه به "بیا، آقای باند، ما منتظر شما بودیم." و سپس . . . اما آیا شما همان تصوری را که من می دانم، متوجه می شوید که بعد از 9 مورد از این موارد، ما به اندازه کافی غذا خورده ایم؟
تماشای
درباره این سایت