در صحنه آغازین، مامور اف بی آی کیت میسی (امیلی بلانت) در تلاش برای یافتن یک قربانی آدم ربایی در خانه ای در آریزونا است. او به معنای واقعی کلمه از دیوار کامیون خود عبور می کند و فقط یک هدف را در حالی که تفنگ ساچمهای را در جهت او خالی می کند، پایین می آورد. تفنگ ساچمه ای سوراخی را در دیوار ایجاد می کند و جسدی که در پلاستیک پیچیده شده است را نشان می دهد. و این جسد تنها نیست. به زودی، آنها متوجه می شوند که خانه پر از اجساد است و تحقیقات آنها منجر به انفجار می شود. چه خبره؟ چه ترسناکی از مرز شهر معروف خوارز که قانون آلود است تا آریزونا عبور کرده است؟
بی باکی و هوش تند میسی توجه مافوقش را به خود جلب می کند و او را به جلسه ای برای یک کارگروه بین سازمانی دعوت می کند. به رهبری مردی مرموز و حرفه ای نامشخص (او ممکن است سیا باشد) به نام مت (جاش برولین)، افرادی که پشت این گروه ضربت قرار دارند آنچه را که از کیت می شنوند دوست دارند. آنها او را سوار می کنند و مت، کیت و آلخاندرو مرموز (بنیسیو دل تورو) به سمت جنوب می روند تا یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کنند و او را برای بازجویی به ایالات متحده بازگردانند. این سکانس به تنهایی نگاهی به "سیکاریو" را توجیه می کند. این تیم با ورود به بخشی از قاره که در آن بزرگان مواد مخدر چنان برجسته شده اند که اجساد مرده در مکان های عمومی به عنوان پیام آویزان می شوند، باید سریع وارد عمل شوند.
در کنار
در راه بازگشت از مکزیک، آنها در ترافیک در مرز گیر می کنند. اتومبیل های اطراف آنها می تواند حاوی دوستان قاچاقچی مواد مخدر باشد که منتظر حمله هستند. این صحنه یک استاد کلاس در تولید تنش است. دیکینز به زیبایی از شیشه های ماشین استفاده می کند و ویرایشگر جو واکر به طور یکپارچه اکشن را با هم برش می دهد. این که فیلم دیگر هرگز در بالای این سکانس قرار نگرفت، همان جایی است که مسلماً مشکلات شروع می شود. با چنان شدتی باز می شویم که عدم صدای هیس در قسمت دوم شروع به دردسر می کند.
بخشی از مشکل این است که فیلمنامه تیلور شریدان واقعاً یک شخصیت اصلی را ایجاد نمی کند. کیت اغلب یک ناظر، یک مسافر ناخواسته و ناآگاه در این سفر است. مت برولین و الخاندرو دل تورو آنقدر به وضوح مسئول اتفاقات هستند که در فکر جابه جایی چندین دسیسه هستند، در حالی که کیت نه تنها از نقشی که قرار است بازی کند، بلکه از نقش هایی که همه دارند نیز معلوم نیست. متوجه شدم که این احساس سردرگمی بخشی از موضوع است. <<سیکاریو>> در هسته خود درباره جهانی است که در آن فقدان رهبری در هر دو طرف جنگ مواد مخدر هرج و مرج کامل ایجاد کرده است. و بنابراین منطقی است که در آن یک قهرمان داستان وجود داشته باشد که به همان اندازه به دلیل فقدان قوانین اساسی گیج شده است. با این حال، این باعث می شود که فیلمی بسازد که حداقل تا آخرین مرحله که جدول ورق می شود و ما متوجه می شویم که ممکن است در تمام مدت روی داستان اشتباه تمرکز کرده ایم، ضربه احساسی بهترین فیلم های هیجانی را نداشته باشد.
علیرغم مشکلاتی که با روایت <<سیکاریو>> دارم، نمی توان عناصر فنی را که تا این حد بالاتر از حد متوسط هستند و مهارت دنیس ویلنوو در کارگردانی بازیگران را انکار کرد. او از برولین به عنوان مردی که از بی خبر نگه داشتن اطرافیانش لذت می برد، عملکرد فوق العاده ای می گیرد. او هوش را ابزار دست بالا می داند. دل تورو هدف بسیار متفاوتی دارد، هدفی که به آرامی آشکار می شود و او در اینجا به سادگی مغناطیسی است. او هر صحنه ای را که در آن حضور دارد می د. بلانت نیز معمولاً عالی است، حتی اگر به نظر برسد که ماهیت ضعیف شخصیت او بزرگترین نقص فیلم است.
علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود
زمانی که <<سیکاریو>> به مرحله نهایی خود می رسد و ویلنوو و دیکینز از طریق ضربه های زیر پوشش تاریکی با عینک های دید در شب به قلمرو <<زیرو تاریکی سی>> نزدیک می شوند، نمی توان فیلم نامه را انتخاب کرد. وقتی مرگ و زندگی در جریان است، مثلاً در آن صحنه در اتوبان، و واقعاً کل قسمت پایانی، <<سیکاریو>> به سطحی می رسد که امیدوارم در تمام مدت حفظ شود. این یک فیلم کامل از آن صحنه آغازین می شود - فیلمی از رازها و تهدید خشونت مداوم. این در مورد دنیایی است که ما واقعاً حتی نمی توانیم آن را در مورد عدم نظم و درجه بی رحمی آن درک کنیم. و در حیاط خلوت ماست.
برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید
درباره این سایت